Moderní plně syntetický motorový olej s nízkým třením. Vysoce výkonný motorový olej speciálně vyvinutý pro FORD pro vozidla s prodlouženými servisními intervaly a pro dieselové motory s částicovými filtry (DPF) i pro benzinové motory.
Moderní plně syntetický motorový olej s nízkým třením. Vysoce výkonný motorový olej speciálně vyvinutý pro GM a OPEL pro vozidla s prodlouženými servisními intervaly a pro dieselové motory s částicovými filtry (DPF) i pro benzinové motory.
Moderní plně syntetický motorový olej s nízkým třením. Vysoce výkonný motorový olej speciálně vyvinutý pro skupinu Volkswagen (VW, Audi, Seat a Škoda) pro vozidla s prodlouženými servisními intervaly a pro dieselové motory s částicovými filtry (DPF) i pro benzinové motory.
Ultramoderní plně syntetický Longlife motorový olej s moderní LOW SAPS technologií,která umožňuje výrazné snížení škodlivých emisních plynů a prodlužuje tak životnost filtrů pevných částic a zaručuje tak trvalý výkon motoru.Vysoce výkonný motorový olej speciálně vyvinutý pro vozidla s prodlouženými servisními intervaly a pro dieselové motory s částicovými filtry (DPF) i pro benzinové motory.
Moderní plně syntetický motorový olej s nízkým třením. Vysoce výkonný motorový olej speciálně vyvinutý pro RENAULT pro vozidla s prodlouženými servisními intervaly a pro dieselové motory s částicovými filtry (DPF) i pro benzinové motory.
Plně syntetický motorový olej s nízkým třením.Vysoce výkonný motorový olej speciálně vyvinutý pro vozidla s prodlouženými servisními intervaly a pro dieselové motory s částicovými filtry (DPF) i pro benzinové motory.
Ultramoderní plně syntetický Longlife motorový olej s moderní LOW SAPS technologií,která umožňuje výrazné snížení škodlivých emisních plynů a prodlužuje tak životnost filtrů pevných částic a zaručuje tak trvalý výkon motoru.Vysoce výkonný motorový olej speciálně vyvinutý pro vozidla s prodlouženými servisními intervaly a pro dieselové motory s částicovými filtry (DPF) i pro benzinové motory.
Speciálně navržený plně syntetický motorový olej pro nejnovější generaci vysoce přeplňovaných maloobjemových benzinových motorů, včetně hybridních systémů a GDI (motory s přímým vstřikem) Ochrana před předčasným zapálením při nízkých otáčkách motoru (LSPI → Low Speed Pre Ignition)